Tuesday, September 20, 2011

Go with The Flow .

orang cakap , kalau kita datang tempat orang kita kena ikot rentak diaorang " Go with the flow " kn ? tapi kenapa bila aku da ikot rentak diaorang , patu macam tak boleh terima plak ? haha tak rasa kelakar ke ? tak macam bangang plak en keja nya macam tu ? dah satu hal plak nak kena tukar arah tiba tiba , haihh agak nya budak kat sini memang bodoh sikit kut , tak taw apa maksud Go with the Flow tu , wahaha bdo kan diaorangg uh ? aku plak dah tak faham kenapa , haishh aku teringin nak enjoy tuk beberapa saat time kat sini , sekejap pon jadi lah , at least aku ada sweet memory duh , hurmm aku bersyukur sangat Faqih ada dekat Johor ni , so aku akan ada kawan kat sini , dia pun nak datang lepak ngan aku , aku rindu kawan kawan kat Alam Megah , bukan tempat tapi penghuni nya , aku benci Alam Megah , bukan penghuni nya tapi tempat tu , tempat yang aku da banyak rosakkan diri aku ni , haihh aku mengharap kan keajaiban , tapi kalau tak solat macam mana aku nak dapat ? aku nak solat , tapi aku takut , setiap kali aku solat aku akan tenang tapi , aku takut solat aku tak diterima , disebabkan dosa yang aku dah buat sebelum ni , sedih nya :( kenapa aku ni bodoh sangat terikut dengan syaitan ni , sial la syaitan ni , hurmm aku terasa hina sangat bila terkenang kan solat yang aku dah tinggal kan , aku nak solat , ya Allah , berikan aku kekuatan , semangat seperti mana aku dulu , aku nak kembali pada Engkau ya Allah , :'(

Fadi